AVVS

Nieuwe coronamaatregelen, AVVS blijft open

13-10-2020 | Algemeen

Nieuwe coronamaatregelen, AVVS blijft open

Individueel sporten blijft gelukkig toegestaan!

Ook in het zeer ernstige scenario in de nieuwe routekaart kan AVVS wettelijk open blijven mits:

• niet meer dan 30 personen binnen
  • sporten op 1,5 meter afstand
  • het dringende advies van de regering is om mondkapjes te dragen, WIJ HEBBEN ERVOOR GEKOZEN OM MONDKAPJES TE VERPLICHTEN!

We hebben besloten om de club open te houden maar hebben wel een praktisch knelpunt met baliebezetting en nakijken van de schietbanen. Dus we blijven open met de volgende regels:

• tot nader order geen introducees meenemen
  • banen sluiten om 22.00 uur
  • iedereen houdt 1,5 meter afstand tot elkaar
  • iedereen laat alles spik en span achter, ruim svp alles op ook als het niet van jezelf is
  • iedereen houdt zich aan het baancommandantschap en het baan reglement
  • en iedereen helpt als nodig bij de balie en bij de eindcontrole van de banen
  • ook het plate-schieten kan doorgang vinden zolang er 1,5 meter afstand gehouden wordt.

Eigenlijk zijn de meeste punten vanzelfsprekend, want ook geldig buiten corona. De enige "opoffering" die we vragen is dat je de 1,5 meter regel respecteert en een mondkapje op zet.  Als dit teveel gevraagd is moet je op zoek naar een andere vereniging, want dan is AVVS niet de geschikte club voor je.