Lockdown & contributie

03-02-2021 | Algemeen

Lockdown & contributie

Tot ten minste 2 maart 2021 blijven binnensportlocaties gesloten. Jammer, jammer jammer, dat deze x*#*& pandemie zo lang duurt. En dat we in Nederland er maar niet in slagen om de vaccinaties snel en goed op gang te krijgen.

We zouden graag de contributie bevriezen of laten vervallen maar we moeten in januari zowel SV Heerhugowaard als de de KNSA betalen. Zoals we al jarenlang op de jaarvergadering zichtbaar maken, bljft maar een klein deel van het contributiebedrag over voor AVVS. Van dat bedrag onderhouden we de verenigingswapens, kopen we schietkaarten. organiseren we cursussen en events zoals de Kerstshoot & borrel.

Omdat de locatie niet gebruikt wordt zou het energieverbruik (zeker in de winter) en andere gebruikskosten een stuk lager moeten uitvallen voor de eigenaar SV de Heerhugowaard. We hebben een verzoek tot korting op de huur ingediend maar daar nog geen reactie op gehad. Zodra we meer weten sturen we de leden een bericht.

Namens het bestuur, hou vol, ooit gaat het over.