Coronamaatregelen per oktober 2020

01-10-2020 | Algemeen

Coronamaatregelen per oktober 2020

De nieuwe corona maatregelen hebben gevolgen voor sportverenigingen en dus ook voor AVVS. We hebben in overleg met SV HHW en Korpscheftaken het volgende besloten:

• de clubavond op donderdag blijft open
  • de kantine is gesloten, dus helaas weinig gezelligheid; aankomen, schieten, vertrekken.
  • voer de corona beschermingsmaatregelen extra secuur uit
  • dus 1,5 meter afstand houden, ook bij plate-schieten!
  • de baancommandantplicht voor alle leden blijft gehandhaafd, altijd hesje meenemen of overnemen, al ben je alleen.

Een aantal bestuursleden zal de komende weken vanwege persoonlijke veiligheid niet op de club aanwezig zijn. Door onderbezetting kunnen we dus niet meteen reageren op WM3 verzoeken en dergelijke. We kunnen ook geen voor- en achteraf check doen of de banen netjes zijn.

De club kan alleen open blijven als alle leden meewerken! Dus laat de baan brandschoon achter, en voor de platers ook het opslaghok. Help een handje bij de balie als dat nodig is. We zullen de situatie met het bestuur elke  week evalueren en we rekenen erop dat we met jullie hulp de club open kunnen houden.